torsdag 11 december 2008

Utmanad av Soya

8 favoritprogram:

  1. Greys Anatomy, är inte kontaktbar under det programmet :)
  2. Poker After Dark, älskar poker
  3. Parlamentet
  4. Du är vad du äter
  5. Sjukhuset
  6. Las Vegas
  7. Top Model
  8. CSI

8 saker jag gjorde igår:

  1. Byggde pepparkakshus
  2. Var till BVC
  3. Gick runt och muttrade, var lite grinig
  4. Åt riktig mat :)
  5. Plockade ur diskmaskinen
  6. Plockade i diskmaskinen
  7. Ammade
  8. Knäppte kort när mina älsklingar badade

8 saker jag ser fram emot:

  1. Julen
  2. Träffa syskonen
  3. Nyår
  4. Äta choklad igen
  5. Få börja träna på riktigt någon gång
  6. Fika hos Carro nästa vecka
  7. Träffa Soya
  8. Att få hem Johan från jobbet igen

8 favoritrestauranger:

  1. Broken Dreams
  2. Coco Thai
  3. Yans Sushi
  4. Mat och Prat
  5. Johans jyssta restaurang
  6. Mammas, Johans mammas och pappas restaurang
  7. Gagnefs pizzeria, vad nu den heter...
  8. Matpalatset

8 saker på min önskelista:

  1. Komma i form igen
  2. Få sova tills jag vaknar
  3. Få ha Elias och Johan i mitt liv så länge jag lever
  4. Ny bil
  5. En städ och tvätt tant
  6. En resa till Thailand för 3
  7. Nya kläder
  8. Inrett barnrum


8 saker om mitt sexliv :

  1. Sparsamt med det just nu eftersom jag fortfarande blöder :(
  2. ...
  3. ...
  4. ...
  5. ...
  6. ...
  7. ...
  8. ...

Så nu är de din tur att utamna 3 st ! skriv deras namn här i bloggen !
Håll sedan koll på om dom tar din utmaning !

Jag utmanar: ALLA!

1 kommentar:

T e s s i. sa...

skönt att du är kryer !!! VARFÖR får du inte äta sjåklad???? Hemska tanke ;) kram

 
gästbok och besöksräknare