fredag 19 december 2008

Julbestyr...

VAD krångligt allt blev nu.
Alla mina syskon + deras familjer brukar nämligen träffas hos min pappa i mellandagarna men i år kan vi inte det för pappa renoverar så det är ett rent kaos i hans hus.
Så nu vet vi inte hur vi ska göra, mina syskon vill ju träffa Elias såklart eftersom några av dom inte har sett honom än.
Men det blir svårt att tränga in 9 personer i vårt hem plus oss själva.
Jag sa till min äldsta bror att om dom kan sitta och sova så får dom mer än gärna sova i våran soffa allihop, hahaha!
Snällt va?

Nej det blir kanske lättast om vi åker hem till dom i stället, hoppas Alva klarar av det bara och inte blir sönderstressad av allt flängande.

Klockan 05:00 i morse började brandvarnarn varna för dåligt batteri, då piper den till varannan minut eller nåt sånt. Alva blev jätterädd för det där ljudet och började spy.
Hon gör så när hon blir stressad.
På mattan i vardagsrummet såklart, hahaha!
Jag vill ha en ny matta, den här har hon spytt på säkert 5 ggr nu sen Elias kom.
Usch!

Aahhh! vad jag känner mig ensam när Johan jobbar.
Jag försöker hitta på saker hela tiden när han är borta men jag känner mig ensam iaf.

Det är i sånna här lägen jag saknar min fördetta bästa vän.
Han bor på samma område som mig men vi umgås inte längre.
Egentligen vet jag inte varför, jag tror allt bara är ett enda STORT missförstånd.
Saknar honom gör jag iaf, vi ställde alltid upp för varandra förut och nu hejar vi bara på varandra.
Tur vi gör det iaf.
Han har också barn, en jättesöt liten tjej som måste vara över året nu tror jag.
Våran dröm förut var att vi skulle skaffa familjer och bo nära varandra så vi fortfarande kunde umgås osv...
Men det var ju bara en dröm som sagt.
Det är väl en blandning av amningshormoner och julkänslor som får mig att sakna våran vänskap så mycke just nu.
Jaja.

3 1/2 dag kvar tills älsklingen kommer hem, längtar.
Vi saknar dig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fan zuz, nu saknar jag er. Älskar dig , vi ses på månda. Love .pussa älsklingen från mig Johan

Stolt Mamma sa...

Jobbigt med allt flängande på jul med hundar och ungar. Vet precis hur det är!
Nellie får vara hemma på förmiddagen på julafton och sen kommer vi hem till henne på eftermiddagen. Tror hon mår bättre av att inte behöva vara mitt i allt julstim...

Usch förstår att du saknar din karl!Jag saknar min bara han åker till jobbet på dagarna =)
Kram!

Soya sa...

Usha, ända till på måndag får ni stå ut :(

Vad hittar ni på om dagarna då?
Kram

 
gästbok och besöksräknare