måndag 22 september 2008

Bihålorna

I morse när jag vaknade så hade jag grymt ont i min högra bihåla.
Nu har det spridit sig till båda :(
Måste till apoteket idag alltså, för så här kan jag inte ha det.

Johan gick upp tidigt i morse för att dra till jobbet.
Jag råkade vakna typ 06:20 så då gick jag upp och käkade frukost med älsklingen och sen låg jag i hans knä tills han skulle dra.
Egentligen skulle han ta bussen men jag skjutsade honom istället.

Saknar han redan.
Men han kommer hem i morgon kväll igen så det är inget långpass han jobbar den här gången som tur är.

Den här veckan ska dom som målat våra fönster komma tillbaka någon gång och fixa till dom lite.
Jag hatar sånt där.
Man vet inte när dom ska dyka upp och man måste hela tiden vara redo på att ha någorlunda kläder på sig osv.
Just nu sitter jag i soffan i en jätteful mysbyxa och en stor huvtröja och ser verkligen ut som en sån som "gett upp", hahaha!
Men skönt är det.

Sen tycker jag att det är drygt att allt i fönstrerna ska bort också, så nu har jag fått lov att ta ner alla gardiner och blommor från fönstrerna.
Så vill man ju inte ha det i flera dagar men som sagt, man vet aldrig när dom dyker upp.
nej nu blev jag nog lite gnällig, jaja.
Ska nog lägga mig igen med normala kläder i beredskap vid sängen.
Är sjukt trött och har fruktansvärt ont i huvud och bihålor.

So long, så länge...

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare