lördag 27 september 2008

Skogspromenad

Idag hämtade jag upp Pontus för att sen dra in till Falun.
Jag, syrran, Pontus och morsan skulle ut i skogen hade vi bestämt nämligen.

Vädret var kanon och Alva bara njöt av att få springa fritt hela tiden.
Den enda som saknades var min älskade Johan.

Pontus plockar blåbär...


Alva försöker snylta frukt av syrran...


Här är gänget...




Sen skjutsade jag syrran och Pontus till en fest som dom skulle på.
Själv så ska jag hoppa in i duschen snart för att dra hem till Carro på fest.
Blir nog inte så sent för min del idag.
Men vi får se.

Nej nu blir det duschen.

C ya!

1 kommentar:

Anonym sa...

Halloj.
Martin tackar så mycket :)

Ang bröstpump så har jag lånat min av min kompis Emilie. På henne funkade det inte alls att pumpa så den var knappt använd. Det är inte säkert du kommer behöva pump så mitt råd är att vänta och se om du ens får behov av en. Dom är ju inte speciellt billiga menar jag :(

 
gästbok och besöksräknare