fredag 5 september 2008

Saknar älsklingen

Idag så kom en tekniker från bredbandsbolaget hit.
Inte illa för att vara dom, att komma så fort alltså.
Så nu har vi äntligen vårt internet, hundra gånger bättre än grannens, hahaha!

Johan ville miljöträna Alva på stan idag så då gjorde vi det.
Det gick kanonbra.
Vi är så stolta över våran lilla tjej.

Kom nyss hem.
Har varit på bio med Jenny och Therese.
Jenny hade fribiljetter så hon var så himla gullig och bjöd oss.
Så vi kikade på Mama Mia.
Den var faktiskt bra, hade inga förväntningar alls och sen så är jag ju gravid och lite mer blödig över romantiska storys så jag tycker den var helt okey.
Jag blev glad av den iaf :)
Tack Jenny!

Nu sitter jag ensam med mina lilla tjej igen :/
Johan jobbar hela helgen.
Saknar han redan, saknade han på bion till och med.
Men det är väl så det ska vara.
det hade ju varit förjävligt om jag tyckte det var skönt att han dragit till jobbet över hela helgen.

Nu ska jag kika lite på tv.

C ya!

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare