tisdag 16 september 2008

Dryg dag!

Idag har varit en riktigt tråkig dag.
Bara en massa pappersarbete så att allt blir rätt med sjukskrivningen och havandeskapspenningen.
Det var inte bara att fylla i dom blanketterna hur som helst inte.
Fick lov att ringa lönekontoret så dom kunde maila mig en massa uppgifter och sen så var det vissa papper som dom måste fylla i osv.
Drygt, drygt, drygt...

Fick hänga på jobbet i nästan 2 timmar innan allt vart klart.
Men det var kul att träffa gubbarna igen.
Chefen jämförde magen med mig som vanligt och nu hade jag nog minsann gått ikapp honom, hahaha!

Träffade en jobbarkompis idag som jag inte sett på jättelänge.
Hon var också gravid och ska ha 1 1/2 månad efter mig.
Yes!
Hon är jättemysig och nu ÄNTLIGEN har jag en vän som är gravid samtidigt som mig.
Vi planerade idag hur vi ska hänga när våra killar är på jobbet osv.
Det blir kul.
Tror det kan bli rätt ensamt annars när lillkillen har kommit till världen.

Tvättat har jag gjort idag också, jag bar nog lite för tungt idag.
För nu har jag riktigt ont i längst ner i ryggen.
Det gör skitont att gå.
Så från och med nu så måste nog Johan sköta bärandet av tvätt.

Min älskling kom hem idag så nu ska vi käka och bara vara med varandra.

Kiss kiss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va fint du har gjort i bloggen gumman.

Önskar vi kunde ses snart, tror vi hade haft kul :)

 
gästbok och besöksräknare