tisdag 30 september 2008

Johans dag!

Idag fyller älsklingen 28 år.
Han är den bästa älskling man kan ha :)
Kommer aldrig släppa taget om honom.

Min älskling när han mår som bäst, med ett fiskespö i handen såklart :)

Min nya tid att vakna nu för tiden är kl 08:15 typ.
Då är jag klarvaken.
Men som tur är så behöver jag inte springa upp på nätterna och kissa som jag vet många högravida får göra.
Min svullnad i händer och ben är lite bättre idag, inte mycket men lite är alltid något.
Är skapligt förkyld dock.
Har ont i halsen och snorar som bara den.

Ska snart börja plocka lite här hemma.
Vi måste ju städa eftersom min mamma och Johans mamma + nya kille kommer hit och äter ikväll. Jag gjorde en cheesecake igår, hoppas den blev god nu då.
Idag får Johan sova tills han vaknar av sig själv, lite lyxigt ska man väl få ha det på sin födelsedag.

Puss puss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till Johan :)

ErikaSH sa...

Hälsa o gratta!

 
gästbok och besöksräknare