söndag 14 september 2008

Jobbig natt

Igår kväll när vi gick kvällspromenaden med Alvis så såg vi att hon hittade något som var typ fyrkantigt och brunt.
Hon käkade upp det blixtfort matglad som hon är.
Väl inne igen började hon släppa sig väldigt illa.
Sen på natten så vart hon magsjuk.

Johan tog hand om henne dom första 3 ggr hon behövde ut.
Plus att det fick bli han som torkade upp all skit som blivit i lägenheten.
Sen tog jag hand om henne från kl 6:30 tills vi gick upp.
Jag fick springa ut med henne 3 ggr jag med.
Suck!

Varför ska vi ha en hund som inte tål någonting?
Hon har verkligen världens sämsta mage.
Undras vad det var hon käkade, det var säkert choklad eller nåt.

Så nu är både jag och Johan jättertötta.
Alva är också jättetrött såklart, våran lilla sjuka tjej.

Nu snart ska johan iväg och träna med hortis och jag tar en långpromenad med Alven.

I morgon åker Johan och jobbar igen :(
Men vet ni vad?
Den här gången ser det INTE ut som nåt bombnedslag här.
Johan gjorde ett ryck idag och storstädade hela lägenheten.
Ibland är han bara för bra.

Puss puss!

-------------------------

Är så glad för Soya som fick en liten tjej minsann.
Nu helt plötsligt börjar jag längta tills våran lillkille kommer ut.
Lycka!

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare