lördag 6 september 2008

Uttråkad

ÅÅÅÅÅHHH, VAD JAG HAR TRÅKIGT!!!

Idag har varit en riktigt tråkig dag.
Tråkigt väder, inget att göra, en hund som har damp, ingen att leka med, ensam hemma...

Jag har till och med haft så tråkigt så jag drog ut och kippte gräsmattan fast det duggade.
Blev ett träningspass på 1 1/2 timme typ.
Det är riktigt drygt att klippa gräset med en handgräsklippare.
Jag har krattat lite och rensat i rabbatterna också.

Så vad gör man nu?

Ska käka snart sen är det öken.
Saknar johan som fan nu :(

Kom hem min älskade fiskekille :)


Om jag orkar och det inte spöregnar ska jag nog kika på festival salut ikväll.
Tar med mig byrackan och sätter mig någonstans vid älven.
Jag vill ju bara se fyrverkerierna, musiken och det där har man ju hört så många gånger förut.
Kan den typ utantill eftersom jag själv spelat med i den där orkestern.

2 eller 3 ggr har jag varit med och spelat.
det är inte många som vet men jag har faktiskt spelat klarinett i 11 år och när jag var aktiv så spelade jag i 4 orkestrar, hahaha!
Men nu har det inte spelats på mååånga år.
Det vart för mycke och jag tröttnade.

Nej nu ska jag gå över till att sakna älsklingen och ha tråkigt.

Puss puss!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det där med klarinetten hade jag ingen aning om. Blev det nån festival salut då? Jag älskar fyrverkerier!

Jenny sa...

Varsegod darling! Det var så lite så! Är alltid trevligt att umgås med dig! Och klarinetten det hade jag koll på! En annan är ju gammal flöjtist i orkester! Ha ha ha! Hoppas du haft en trevlig kväll! Det har jag! Supergod mat och trevligt sällskap! Puss puss!

Anonym sa...

Vilken tur att hon inte är rädd, annars kan det ju var skitjobbigt runt påsk, nyår och sånt.
Kram

 
gästbok och besöksräknare