torsdag 18 september 2008

I´m Yours


" Well you done done me and you bet I felt it

I tried to be chill but you're so hot that I melted
I fell right through the cracks
and now I'm trying to get back "

För väldigt länge sen, jag tror att jag och Johan hade setts en eller två gånger så skickade Johan den här texten till mig. Det var långt innan den här låten började köras på radio.
Hur som helst, jag var jättebetuttad i Johan och visste inte alls hur jag skulle tolka att han skickade just dom här textraderna till mig.
jag ville så gärna att det skulle betyda att han ville att det skulle bli VI...
Som tur var så var det så.
Han är det bästa som hänt mig.
Älskar honom mer för varje dag jag får ihop med honom.

I morse vaknade jag helt knäckt, hade nämligen drömt 2 ggr under natten att Johan dumpat mig.
Låt det aldrig hända, det skulle krossa mig.
Men så som det känns, så känns det som om det kommer vara VI för alltid.
Åh, vad jag saknar honom.
Längtar tills i morgon för då kommer han hem.
YES!

Har börjat fått en hel del förvärkar nu.
Men andningen som jag lärt mig på gravid yogan hjälper faktiskt.
Är så glad att jag går den.
Att så små medel kan hjälpa är ju helt otroligt och hade jag inte gått på yogan så hade jag nog aldrig tänkt på att det är själva utandningen som är viktig.
Att det är den som gör att man slappnar av i musklerna.
Men jäklar vad det hjälper att tänka på utandningen att den ska gå långt ner i magen och ända ner till svanskotan.
Låter fånigt men prova alla ni som har förvärkar, det hjälper.

Nej nu ska jag nog vila lite, är lite trött efter min och Alvas promenad på 40 minuter.
Idag tränade jag henne att gå brevid barnvagnen också.
Det gick faktiskt rätt så bra.
Vi tog två varv runt gården som vi bor på.
Känns lite fånigt att gå utan någon bebis i men vi måste ju träna Alven så det inte blir drygt sen.

Nej, nu blir det vila.

Jag älskar han och det vi har ihop...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Drömde också att Martin gjorde slut/ville skiljas. Helt sjukt jobbigt, men jag tror det är en del av graviditeten.
Kram

Anonym sa...

Här är en till som drömmer drömmar om att sambon lämnar. Antar som soya att det hör till graviditeten :)

Jag tror också att det där med andningen är jätteviktigt, håller på lär mej massor sånt nu genom medveten närvaro övningar.

Ha en bra helg!

 
gästbok och besöksräknare