torsdag 18 september 2008

DÅ-NU

Så här såg jag ut innan jag blev gravid, 65 kg...


Min mage började växa nästan på en gång, mest full med gaser och vätska antar jag, 8 kg plus redan i v 10-12...



Magen bara växer och växer, v 24 och ca 13 kg plus...


Här är jag ca 25 kg plus och i vecka 32 och 34, är numera tungviktare = 90 kg


Jag gillar min gravidmage men nu börjar jag tröttna lite faktiskt.
Inte för att jag mår dåligt eller något sådant utan snarare för att jag vill kunna röra mig som förut igen. Jag vill kunna ha mina gamla kläder.
Jag vill känna mig lätt och inte klumpig.
Jag längtar till den dagen då jag får använda mina nya springskor som jag har införskaffat mig.
Det ska bli sååå härligt att få springa igen.
Längtar!
Men den största anledningen till att jag vill att alla dom här kilona ska försvinna är för att jag vill att våran lilla pojke ska komma ut.
Vill ha honom här.
Det är mindre än 6 veckor kvar nu, +/- 2 veckor.
Hoppas, hoppas han inte vill ligga kvar i magen över tiden bara.

Idag måste jag fixa med maten själv :/
Johan har åkt till en vän i Stockholm i 3 dagar.
Jag tyckte att det var lika bra att han gör det nu eftersom vi börjar närma oss slutdatumet ganska fort och snart kanske allt blir så drygt för mig så att jag behöver honom mer hemma än vanligt.
Jag saknar han jättemycket redan men jag hoppas han och Gabbe har kul.

Nu, MAT!

Puss puss!

2 kommentarer:

Hortis sa...

svar på din fråga kl 20 på söndag

Anonym sa...

Åh va fina bilder :)

 
gästbok och besöksräknare