måndag 29 september 2008

Dålig sömn och ont i halsen

I natt så sov jag skitdåligt, väldigt oroligt...
Vaknade någon gång i natt och skulle dricka lite juice då kunde jag nästan inte öppna juicen för mina händer var så svullna.
När jag senare vaknade i morse hade jag jätteont i fingrarna och i halsen :(
Har fortfarande jätteont i fingrarna, halsen känns lite bättre efter jag druckit the.

Tror att en anledning till att jag sov dåligt inatt var för att jag inte fick tag på älsklingen igår kväll.
Jag skulle ringa när jag skulle lägga mig men han svarade inte och inte ringde han upp heller.
Mitt sms svarade han inte på, det är inte likt honom.
Jag är nog bara fånig men när man är gravid så blir man orolig över sånt där.
Han har ju liksom inte ett helt riskfritt jobb direkt.

Igår var Alex hit en sväng, synd att hon bor i västerås.

Ikväll blir det gravid yoga igen.
Härligt fast vissa saker kommer jag inte klara av att göra, jag är på tok för svullen för vissa av balansövningarna. Men det mesta klarar jag nog av.

I morgon fyller älsklingen 28 år, ska försöka mig på att göra en cheesecake idag.
Får se hur det går då, haha!

Hej så länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

Krya på dig vännen, har också lite ont i halsen men bara på vänster sida av nån anledning :P

 
gästbok och besöksräknare