torsdag 4 september 2008

Mycke bra dag med fiske på schemat

Jag och johan hade bestämt oss för att fiska idag.
Alven och jag grävde mask medans älsklingen fixade mat.
Mycke bra det eftersom han är mycke bättre än mig på att laga mat.

Sen drog vi iväg efter vi ätit.
Carro och Elin kom också, skitkul att dom dök upp.
Johan fick massor med napp och drog upp 2 regnbågar.
Carro fick en regnbåge hon med.
Själv så lyckades jag bara dra upp någon annans krok.

Men Carro var bra duktig på att försöka fånga både mig och johan.
På mig satte hon kroken i låret och Johan fick hela linan runt halsen, haha!
Det gick bra båda gångerna eftersom hon hade räka runt kroken.
Farlig den där carro ;)

När Carro fick fisk så hoppade Elin med mördarhänderna in.
Elin bröt nacken av den, haha!
Så kan det gå.

Nej nu snart ska vi dra iväg och träna.
Johan blir att gymma medans jag går ner i boxningxhallen och slår på säcken lite.

C ya!

Här sitter vi och har det bra, sen ser ni Elin med sina mördarskills...


Jag fick bara ett napp men det gör inget för älsklingen drog ju upp fisken...

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh hälsa Elin från mig, vi gick i högstadiet samtidigt :)

 
gästbok och besöksräknare