fredag 26 september 2008

Längtar!

Jag längtar efter:

  • våran son såklart
  • att gå ner i vikt
  • att fått sprungit eller tränat så där hårt så man nästan spyr
  • att få hålla om eller bli omhållen när jag sover utan att jag tycker det är drygt och jobbigt
  • Älsklingens födelsedag nu på tisdag för då ska våra mammor få träffas för första gången
Jag längtar efter mycke mer men orkar inte skriva ner allt.

Var till våran barnmorska igår och allt såg jättebra ut.
Vi följer kurvan som vi ska och jag behöver inte lämna några mer urinprov för det såg så rent ut så :)
Det enda som var något var att barnmorskan trodde lillkillen lagt sig uppåt igen så dom fick lov att kika med ultraljud för att se hur han låg.
Men han låg fortfarande nedåt med huvudet.

Ikväll blir det thaimat med Carro och gänget sen blir det oktoberfest.
Jag har inte varit ut sen P&L så det ska bli kul.
Älsklingen jobbar tyvärr hela helgen.

Alva mår bra nu igen, avmaskningen verkar funka.
Jag är snorig och har lite huvudvärk och Johan lika så.
Skönt att det inte blev värre än så här för min del iaf.

Nej nu blir det promenad med lillalven.

C ya!

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare