söndag 7 september 2008

Ibland undrar jag...?...

Ibland undrar jag om min hund fejkar sin damp, hahaha!
För när man tror att hon kommer misslyckas helt, eftersom man vet hur hon är i vanliga fall, så är hon exemplarisk.

Igår så gick vi ner till strandpromenaden vid 20:30 tiden.
det var kolmörkt och man såg inget.
så helt plötsligt så stod det folk lite här och där.
Alven var kanonduktig och gick vid min sida hela tiden utan att säga ett ljud.
?
Sen när vi väl stannade så kom det folk från alla håll hela tiden med och utan ficklampor.
Alven satt snällt och bara tittade.
Det var nästan så jag undrade om jag fått med mig någon annans hund på promenaden.
hahaha!

Sen satte fyrverkeriet och musiken igång.
Jag älskar fyrverkerier och avslutningen var kanon i år :)
Alva är ju inte skotträdd så det visste jag skulle gå bra.
För det har jag tränat henne sen hon var liten på.
Så det var en väldigt possitiv upplevelse våran kvällspromme igår kväll.
Älskar våran dampis...


Idag vaknade jag vid 7:30 tiden av att jag behövde gå på toa.
Sen kunde jag inte somna om :/
Käkade frukost la mig för att kika på tv i sängen.
Då somnade jag om och har sovit till nu 12:30 typ.
hahaha!
Så kan det gå.

Nej nu ska jag nog rensa ur i min garderob.
Har en hel garderob med kläder som jag typ inte använder, gravid som icke gravid.

53 dagar kvar...

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att sova!

 
gästbok och besöksräknare