onsdag 1 oktober 2008

Sjuk, sjuk, sjuk :(

Jag är jätteförkyld nu.
Det suger riktigt ordentligt.
Inte nog med att man är höggravid med världens värsta svullnader man ska vara sjuk också.
Fattas bara att lillkillen skulle vilja ut nu också, hahaha!
Fast det tror jag inte han vill.
Han verkar trivas där inne han.

Min natt har varit jättejobbig eftersom jag har ont i halsen, täppt i näsan och ont i muskler och huvud.
Johan sov på soffan för jag snarkade så himla mycket, jag som aldrig snarkar annars.
Men det är ju sådär när man inte får ta nässpray och medicin som gör en frisk fort när man är gravid.

I morse kunde jag inte knyta mina händer alls.
Har så ont i dom och dom är så himla svullna.
Ringde barnmorskan men dom har ju så knäpp telefontid så henne fick man inte tag på.

Så här mycket kan jag knyta handen på morgonen och ser ni mina ben, jag ser ut som en michelingubbe...


Johans dag blev jättelyckad.
Jag ansträngde mig så mycket jag kunde för att hålla mig pigg och glad trots min förkylning och andra krämper. Det var mysigt att ha våra föräldrar ihop.
Det kanske låter konstigt att man behöver anstränga sig men när man mår skit och vill egentligen bara ligga i sängen och grina och tycka synd om sig själv så får man rycka upp sig lite...
Det var ju en viktig dag för Johan och då är det ju självklart en viktig dag för mig med.
Han betyder ju allt för mig.

Här är Anders, min mamma brevid Johan och sen jag och Johans mamma...Alva är med på ett hörn också :)


Här ser ni hur svullen jag är i ansiktet också, jag ser hemsk ut nu för tiden...


Soya och Erika, Johan tackar jättemycket för att ni grattat honom...

Nej nu ska jag återgå till att ha ont överallt och tycka synd om mig själv.

Kram kram på er alla!

Här ligger mina älsklingar i soffan efter en mycke bra dag...

1 kommentar:

Anonym sa...

Sådär i händerna blir jag med på natten. Gör ju jätteont :S.

Jag tycker inte du ser svullen och hemsk ut i ansiktet, tycker bara att du ser såå fin ut :D

 
gästbok och besöksräknare