onsdag 22 oktober 2008

v 39 avklarad, nu börjar v 40


6 dagar kvar till utsatt datum...
Förvärkarna har aldrig varit så starka som dom var i natt.
Men inte fick vi någon bebis för det.

Var till barnmorskan idag, jag hade gått upp ytterligare lite.
Väger 96,3 kg...innan jag blev gravid vägde jag 65/66 kg.
Men alla proverna såg bra ut den här gången.
Min barnmorska hoppades att jag inte skulle behöva gå över tiden för hon tyckte det måste vara drygt att vara så tung som jag är.
Det har hon rätt i.
Igår hade jag halsbränna för första gången i mitt liv.
Skum känsla det där, jag trodde det skulle bränna i halsen men det gjorde det ju inte.
Idag känner jag ingenting.

Lunchade med Carro idag, alltid lika kul...
Åt sjukt mycke och är bara efter nån timme hungrig igen, hahaha!

Jag och Johan tränade Alva på gården idag.
Hon var duktig men vi måste komma på nåt bra trick att få henne att inte vakta så mycket.
Hon håller sig iaf innanför staketen, det är bra.

Nej nu blir det chill i soffan.

Puss puss!

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare