måndag 6 oktober 2008

Kan inte njuta...

Det är kanonfint väder ute men eftersom jag är supertrött och har värsta huvudvärken så blir det svårt att njuta av det fina vädret.
Önskar jag hade ork till att gå en långpromenad med Alva idag men efter en sömnlös natt så pallar jag inte med det.
Jag tog ut henne på gården i någon timme idag iaf.

Det ska bli skönt med gravidyoga ikväll.
Behöver få fokusera mig på något annat.

Dagens ord är less, less, less...

Här är 2 bilder på vårat staket vi försöker få upp.
Johan gör grovarbetet medans jag håller i staketen och ser till att det blir någorlunda rakt med vattenpasset...
Vi ska väl förhoppningsvis få klart det på onsdag.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Det ser ju jättefint ut! Snart kommer jag och Pontii och röjer järnet innan för staketet! Det kan ja lova! Hoppas huvudvärken gick över! Puss på dig!

Anonym sa...

duktiga ni är :)

 
gästbok och besöksräknare