fredag 10 oktober 2008

10 år

Idag är det 10 år sen min vän körde ihjäl sig.
Tiden går så sjukt fort och jag tänker fortfarande på honom några gånger i månaden.
Hmm...

Har mått illa idag, det gjorde jag igår också.
Hoppas det går över snart.

Just nu sitter jag i köket och kikar på när min älskling gör lasange.
Han är bäst på att göra lasange.
Love!
Jag har det bra jag, vi har det bra.
Är så lycklig med Johan.

I morgon är det gårdstädning här på området.
Ska hjälpa till så gott det går hade jag tänkt.
Sen blir det härlig mat på kvällen från Broken Dreams.
DET ser jag fram emot.

Var inne på förlossningen igår.
Jag tyckte det var bra, Johan blev lite nervös.
Han tycker det kommer bli jobbigt att jag kommer ha så ont och att han inte kan göra så mycket åt det.
Vi var längst gångna även här, haha!
Varför vara ute i tid när man kan göra sakerna dagarna innan vi ska föda :)

Nej nu ska jag duscha och sen ska jag äta god mat med älsklingen och sen blir det godis och chill framför tv:n

Bye bye!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår Johans oro men som pappa är man ju oumbärlig. Jag hade aldrig kännt mig så trygg, avslappnad och så om inte Martin varit med på förlossningen.

Stolt Mamma sa...

Chrille var oxå supernervös, men han blev helt lugn när det väl gjorde som ondast och han var ett sånt stort stöd. Bara att dom står där och man får hålla handen så blir man superlugn, så han behöver nog inte göra så mycket =)
Lycka till iaf, lika bra man säger det nu, för man vet aldrig när lillkillen vill titta ut!

 
gästbok och besöksräknare