fredag 31 oktober 2008

Bra dag trots lite sömn

Min dag blev bra idag trots allt.
Först åkte jag till Max och käkade lunch med två av mina bröder och deras familjer.
Jättekul!
Speciellt när lilla Oskar (min brors minsta son) säger:
-Sussi, du ser inte ut som du brukar göra...
hahaha!
barn är goa...

Sen åkte jag till Donken och träffade min kära vän Jenny.
Å nej, jag käkade inte där också, jag tog en milkshake bara.

På kvällen åkte jag och Johan hem till min mamma där båda mina bröder+familj var och min älskade syrra.
Vi fick jättefina kläder till lillkillen och mamma hade sytt en jättefin babysitter åt oss.
:)
LOVE!
Det är så skönt att se att Alva är så duktig med alla barnen.
Hon lyssnar jättebra på dom.

Sen när jag kom hem tog jag mig ett bad...
Åååhhh, vad skönt det var, det behövde jag efter den sömnlösa natten.


4 kommentarer:

Soya sa...

Myyyys!

Mia sa...

Vad mysigt det låter och ser ut! Blir lite sugen själv på att tappa upp ett bad. =)

imbra sa...

din mage sticker iaf inte upp ovanför vattenytan, det gjorde den när jag väntade Felix. =) Kram

Anonym sa...

åhh bada det är så härligt. Min mage kommer inte ner under vattenytan tyvärr det ser ut som en stor ö ;.)

 
gästbok och besöksräknare