söndag 5 oktober 2008

Hur ska man kunna veta?

Igår på dagen och kvällen/natten så hade jag enorma förvärkar.
Mest på kvällen.
Hade säkert 10-15 st som kom ganska så tätt när jag gått och lagt mig.
dom satt i ett bra tag också.
Både jag och Johan blev lite fundersamma om det var på gång.
Hur sjutton vet man om det är förvärkar eller riktiga värkar???

Jag inbillar mig att när det väl är dags så vet jag.
Men är det så verkligen?
Vattnet är ju ingen garanti att vänta på direkt.
För det kanske inte går, hmmm.

Jaja, det kom ingen bebis inatt iaf.
Lika bra det för jag har bara packat bebisens grejer än så länge.

Idag fyller mamma 65, ska dit på middag ikväll.
Men nu ska vi ut och fortsätta vårt staketbygge.

Puss puss så länge!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du vet nog när det är på g ska du se. Jag fick så ont i magen på natten när det hela startade, så jag kunde inte va still. Å ondare å ondare blev det. Till slut blev det nå rejäla sammandragningar, så man knappt stog ut.

imbra sa...

Du VET när det är på G på riktigt, tro mig! Men om du ändå är osäker, lägg dig i ett varmt bad och slappna av så brukar det vara förvärkar om det går över. Puss puss

 
gästbok och besöksräknare