tisdag 21 oktober 2008

Inga planer...

Har inga planer för idag.
Men jag kommer säkert på nåt.

Nu har jag ju älsklingen hemma igen så nåt lär vi väl komma på.
Johan ligger fortfarande och sover medans jag har både hunnit gått en promenad med Alvis, fixat till dreadsen/håret och ätit frukost.
Men han kan få sova.

Lustigt hur Alva blir när Johan kommer hem, hon är mycke gladare hund när han är hemma.
Skumt det där eftersom det nästan jämt är jag som gör allt med henne.
Men Johan är hennes älskling medans jag är nog den där elaka mamman som säger åt henne hela tiden, hahaha!
Johan hjälper till mycke han med när det gäller Alva men långa promenader och hjärngympan gör jag nog lite oftare.

Undras om jag ska göra som Maria, baka havreflan.
hmmm, ja, det ska jag nog göra.

So long, så länge!

Jag glömde ju skriva att jag faktiskt är lite sur också.
Fast så himla sur är jag väl inte kanske om jag typ hade glömt bort det, hahaha!
Men igår när Johan kom till stan skulle han ta cykeln hem eftersom jag var på gravidyoga men då var den stulen såklart.
Så irriterande, jag hade nyligen bytt slang på den och fixat till den.
Och nu är det någon annan som får njuta av det.
Så nu måste jag köpa mig en ny cykel.
Suck!
Det här är den 6e cykeln som blivit stulen från mig.
Dumma kriminella Borlänge.

Så på inköpslistan står nu vinterdäck till bilen överst och cykel på nästa plats...

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh fan vad surt!
Blir man bestulen på sin cykel här där jag bor så hittar man dom alltid dagen efter :). Antar att det inte är samma tur i Borlänge för det är ju en aaaaning större :D

 
gästbok och besöksräknare