fredag 24 oktober 2008

Done!

Jag läste någonstans att bebisen kommer när den känner sig redo och även när jag känner mig redo.
Så jag har funderat lite på det här.

Så idag satte jag upp den stora spegeln på väggen som jag tänkt göra länge.
Har lite ont i ryggen nu eftersom den väger en hel del men jag har tröttnat på att hela tiden tjata på Johan att göra saker eftersom jag inte klarar av att göra dom själv.
Så med lite vilja och så sitter spegeln äntligen där den ska.
Så nu är allt fixat i lägenheten som jag ville få gjort innan lillkillen kommer ut.

Nu fattas det bara att provsätta fast bebis-stolen i bilen.
Sen så är jag verkligen redo.
Så nu lilla bebis är det bara att komma ut.

Ikväll ska vi dra hem till Jenny och käka tacos och kika på idol.
Det blir nice det.

Nu ska jag storstäda lite.
Vill ju som vanligt att det ska vara fint här hemma när älsklingen äntligen kommer hem.

Puss puss!

2 kommentarer:

Soya sa...

oj oj, du har sån energijämfört med mig på slutet av grav.
kram

Mia sa...

Ja, nu får vi hoppas att han ploppar ut snart! Måste vara jobbigt att gå runt och vänta sådär. All styrka till dig! Kram!

 
gästbok och besöksräknare