lördag 11 oktober 2008

Gårdstädning.

Nu är nästan allt klart.
Själv kunde jag inte göra så mycket men jag är iaf helt slut i benen nu.
Johan och karlarna bygger om sopstationen nu.
Så då passade jag på att vika tvätt och fixa med disken här hemma.
Vill ju inte känna mig helt kass som inte klarar av att göra nåt.

Sov jättedåligt inatt, jag vaknade av mina egna snarkningar hela tiden.
Skitdrygt. Mina händer värkte i morse också.
Mer än vanligt.
:(
Det gjorde både ont i händer och fötter när jag var ute med Alven i morse.
Johan hade sagt att han skulle ta Alva i morse men han sov så sött och jag hade ju ändå vaknat så då tog jag ut henne i stället...

Nej nu ser jag mest fram emot middan ikväll.

ska lägga mig på soffan nu så att benen blir att göra lite mindre ont.

Här är min händiga älskling...


Kolla vad duktiga dom är...


Här tar vi en välförtjänt "äta korv" paus...

1 kommentar:

Soya sa...

Duktiga ni är!
Oj vad jag känner igen mig i dina krämpor.
KRAM

 
gästbok och besöksräknare