måndag 27 oktober 2008

Skön morgon

I morse så vaknade Johan i tid och lyckades ta sig till jobbet själv.
Så det innebar att jag inte behövde ta ut Alva eller ge henne mat utan jag kunde med gott samvete ligga kvar i sängen och sova vidare.
Ååååhhh, vad skönt det var, jag sov till 10:40 typ.
:)

Sen tog jag Alvis på en skogspromenad upp till utsiktsplatsen här i Bergebo.
Som ni kanske förstår så är det en dryg väg som i stort sett bara går uppåt.
Den vägen är jobbig även när man inte är gravid.
Men det är så skönt att gå där för då kan jag ha Alva lös hela tiden för det är typ ingen annan som orkar gå där.
Förutom jag då som ska föda i morgon enligt UL och väger 32 kg plus, hahaha!

Men jag mår ju så himla bra så visst var det tungt vissa bitar men det gick.

På väg uppåt, inte så jättebrant än...


Här är vi uppe...


Mina skor bara spricker mer och mer...


Alva har ju blivit så sjukt duktig på inkallning också sen jag och Johan tränade henne förra veckan så nu tänker jag iaf ta ut henne i skogen och träna på det här stenhårt minst en gång i veckan.

Sen efter promenaden som tog ca 1 1/2 timme så rensade jag och städade på våran altan.
För DEN såg FÖRJÄVLIG ut, mer som en soptipp än en altan.

Glömde ta en bild på hur det såg ut innan men här är det nästan färdigt, allt skräp till vänster på bilden ska bara slängas också...


Snart ska jag dra till affären och handla sen blir det lite vila innan gravidyogan ikväll.

So long soldiers!

I morgon kommer lillkillen, hahaha!
Skulle inte tro det va, han blir nog kvar ett tag till i magen.

Puss!

4 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha, i morse lyckades johan ta sig till jobbet själv, inte illa för att vara utvecklinsstörd, haha va du e go , men det lät lite kul. jadu darling, va du grejar. Du är bäst. love Johan

Sussi sa...

hahaha!
Det var ju inte så jag menade men jag kan hålla med om att det lät som om jag pratade om antingen ett litet barn eller nåt annat :)

LOVE!

Soya sa...

Hej. har bank-id, men det blev missförstånd bara :)

Skönt att du fick sova, kram

ErikaSH sa...

Halo! Visst kan du hänga på, det är väl bara att klämma in en stol till.. Kl.19 på torsdag! Kramiz

 
gästbok och besöksräknare