onsdag 15 oktober 2008

Vansinnigt trött!!!

Det gör ont i hela mig för jag är så trött.
Hur mycket jag än älskar att ha min pärla Johan hemma så förstör han min sömn totalt nu när jag är gravid.
Jag behöver min sömn men han avbryter den på ett eller annat sätt.
Han är en jävel på att prata i sömnen nämligen och nu vaknar jag av det, det gjorde jag inte förut. Sen så vaknar jag när han försöker få mig att sluta snarka, hahaha!
Jag har alltid varit lättväckt men nu är det extremt.
Skitdrygt.

Som igår, jag ville gå och lägga mig för att jag var så trött.
Han ville sitta uppe en stund och frågade om han skulle sova på soffan.
Gör som du vill svarade jag idiot som jag är.
Jag borde ha sagt soffan.
Men hur skulle jag veta att han skulle komma inknatandes kl 6 på morgonen.
Och lättväckt som jag är så vaknar jag ju om han kommer in kl 6 och är man gravid så känner man i det läget att man är väldigt kissenödig.
så då var det bara att gå på toa och för att senare inte kunna somna om.
Johan pratade i sömnen om Elias och min mamma :)
Sov skitkasst och sånt tar ju tyvärr inte Alva någon hänsyn till.
Hon vill iaf upp kl 9:30 för att göra sina behov och få sin mat.
Och jag ville ju inte knuffa på min älskling då direkt så det var bara att kliva upp.

Alltså, säkert 90 % av gångerna så är det jag som tar ut Alva på morgonen.
Det hade varit sååå härligt att slippa det ibland.
Men jag får skylla mig själv, det är jag som är för snäll.
För nog går johan ut med henne om jag knuffar på honom men eftersom jag ändå är vaken så tar jag henne oftast själv.

Dålig sömn ger mig inte bara huvudvärk och illamående utan min svullnad blir hundra gånger värre också.
Har riktigt ont i mina händer nu :(

Över till nåt annat.
Var på bio igår, vi såg "Patrik 1,5"
Den var verkligen jättebra, kanonfilm...

Nej nu ska jag käka något och sen skulle jag behöva väcka Johan för vi har massor med saker vi skulle gör idag men nu förstörde han alla dom planerna antar jag.
Undras hur min älskling tänkte inatt egentligen???
Inte alls antar jag, hahaha!

Nu vaknade han!!!!!!!!

Helt otroligt :)

Love!

-------------------

Älsklingen hade tydligen somnat på soffan inatt och vaknat vid 6 och tänkte inte alls på att jag skulle bli att vakna av att han kom och la sig i sängen.
Då blir det saker gjorda idag iaf :)
great!

C ya!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Verkar som det är fler än jag som är trött... Men du har ju en helt annan anledning... haha... Ja vilken överraskning det skulle bli om det kom ut en tjej... =)Hör av mig ikväll! Kram kram!

Anonym sa...

oj, du ser INTE ut som 31! =)

 
gästbok och besöksräknare