måndag 13 oktober 2008

Ingen bra dag...

Igår var ingen bra dag.
Vaknade med sån värk i händerna så man ville börja grina.
Kände mig deppig och ledsen hela dan trots det otroligt vackra vädret.

Orkade dock ta mig en långpromenad med Alven.
Men sen var min händer ännu värre efter det.
Hade huvudvärk hela dagen också :(

Idag gör det inte riktigt lika ont men jag är förbaskat svullen.
Alldeles tomt är det här hemma också.
Johan åkte iväg för att jobba.
Inge kul, hade önskat att han hade varit hemma idag.
Men men...

Jag älskar han så himla mycket.
Gnäller på honom lite väl mycket ibland, men när man är gravid och mår skit, då är livet inte så kul. Då vill man bara få bli ompysslad och få höra att man är fin osv.
Och jag , jag blir jättedeppig när inte det här sker precis då jag mår dåligt och tycker jag behöver det. Fast det är nog inte så lätt för en kille att veta precis när man ska vara extra snäll mot Sussi så hon blir att må bra, haha!
Jag tror det är mycke hormoner som spökar, igår var det ingen bra Sussi dag...

I lördags hade vi Hortis och Malin + 3 barn här.
Alva var jätteduktig med dom.
Är inte alls orolig över hur hon kommer ta det när lilkillen kommer.
Det kommer gå bra.
Dom lämnade ännu mer barngrejer åt oss, dom är så himla snälla.
Vi blir sååå glada över allt som vi får låna.
Puss på er!

Nej nu kanske man ska ta tag i den här dagen också.
Den kommer nog bestå av någon promenad med Alvis och sen gravidyoga ikväll.
Håll tummarna för att lillkillen inte kommer idag, vill ju ha älsklingen på plats när värkarna börjar på riktigt.

C ya!

Dom jag älskar mest...

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare