fredag 31 oktober 2008

30 km/h

Har sovit jättedåligt inatt.
Och Alva var ju självklart dålig i magen i natt också.
suck!

Men hur som helst så drog vi iväg till däckfirman kl 07:00 i morse, jag var ju ändå vaken.
Det har kommit minst en decimeter snö här hemma så jag fick köra i 30 km/h.
Läskigt!
Men nu är vinterdäcken på.

Har försökt att sova efter vi fått bilen tillbaka men folk har ringt hela tiden.
Och mina syskon ska komma hit idag så jag måste ha mobil ljudet på utifall dom ringer.
Jag blir så less...

Jaja, huvudvärken börjar smyga sig på nu och det känns som om jag har grus i ögonen.

Killing me softly!

2 kommentarer:

Hortis sa...

Fy stackars dig, hoppas du får vila framåt kvällen alla fall.
kram/hortis

Anonym sa...

usch då, försök vila så mycket som möjligt nu innan. Idag är det BF för mig men här märks ingenting så imorgon joinar jag dig i övertidsgruppen, usch. Jag hoppas verkligen de tänker komma i helgen!

 
gästbok och besöksräknare