måndag 20 oktober 2008

saker att göra idag...

  • putsa fönster, DONE!
(kan någon förklara för mig varför detta lilla trick skulle starta igång en förlossning, det är ju inte ens drygt utan bara tråkigt men fint blev det)
  • ringa jobbet, DONE!
  • träna Alva, DONE!
  • städa lägenheten, DONE!
(är nu helt slut och genomsvettig efter allt städande, varför ska man få så ont i svanken av att dammsuga gravid för?)
  • leta rätt på en cd som jag vill ha med till förlossningen
  • gå promenader, DONE!
(men idag blev det bara 2 korta, jag orkar inte mer)
  • gravidyoga, DONE!
(min yogalärare tyckte att jag fortfarande hängde med väldigt bra så det kändes bra)

Hoppas jag hinner med allt...

3 kommentarer:

Anonym sa...

herregud, om du hann med allt det där idag, då lär du ha en unge inom räckhåll snart! haha. jag har själv testat ALLT som går, då menar jag allt.

snart snart snart snart. försöka, hålla, modet, uppe....

kram!

Stolt Mamma sa...

Hehe tror mest att man ska göra massa saker för att tiden INNAN förlossningen ska gå fortare. Och kanske att man inte har tid över för såna där tråkiga saker efter förlossningen =)
Hoppas det funkar för dig!
KRam

Mia sa...

Du är ju så sjukt aktiv så att man nästan får dåligt samvete. Okej, får skylla på att jag är hemifrån ca 10h om dagen. Men du är ju gravid, damnit! =)

 
gästbok och besöksräknare