onsdag 29 oktober 2008

Frulle kl 04:00

Vaknade kl 4 i morse eller i natt eller vad man nu vill kalla det.
Gick på toa och sen så vaknade Johan.
Han var jättehungrig så vi satte oss och käkade frukost.
Alva fattade ingenting och när Johan skulle ta ut henne för att kissa så ville lilltjejen inte.

Sen gick vi och la oss igen.

Johan, min underbara älskling, har fixat nu så att han inte kommer jobba något mer innan vi ska föda. DET känns som en stor lättnad för det var hemskt den natten han sov borta.

Mitt största problem är att köpa vinterdäck nu, vet inte vart jag ska köpa dom.
Vi måste ha nya nämligen och det bästa hade varit om allt det där hade fixats idag.

Jag tycker att mina förvärkar har förändrats lite.
Dom spänner lite längre ner nu.
Kanske, kanske är det på gång snart.

Nej nu snart ska jag tvätta, sen måste jag kika över mitt vinterdäcksproblem lite mer.

C ya!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kom uuuuuuuuuuuuuuuuuuut då!!
:)

Anonym sa...

tack så jättemycket :)
snart snart snart är det dags för er. lycka till!

Bodil sa...

Vad spännande med bebis! Hoppas att h*n vill kika ut i helgen! :)

Jenny sa...

Nej nu får du säga åt han på skarpen att det är dags att komma ut! Det har gått nio månader, och då ska han enligt regelboken ploppa ut! Vi höres imorrn! Kram kram!

Soya sa...

Envis liten kille ni har :P
Postade rabattkupongerna igår, kom dom idag?
Kram

 
gästbok och besöksräknare