tisdag 7 oktober 2008

Fint hjärta...

Sov rätt dåligt inatt.
Vaknade flera gånger pga värkar.
Varje gång jag vaknade så fick jag lov att springa på toa eftersom man blir så himla kissenödig av förvärkarna.

Tog en långpromenad med Alven i morse, det var skönt.
Sen fick mamma ha henne medans jag var på lasarettet och kollade upp mitt hjärta.
Dom tog EKG igen och en läkare gjorde ett ultraljud på hjärtat.
Men allt såg helt okey ut, inget som han tyckte man behövde medicinera iaf.
Så det var ju bra.

Alva har varit så konstig idag, hon ska vara nära hela tiden och kikar på mig väldigt ofta.
Mamma trodde att hon kanske känner att nåt är på gång.
Johan hoppas Elias vill komma ut redan i kväll.
Jag vill nog att han kommer nästa vecka.

Nu har mamma fått en nyckel så att hon kan komma hit och hämta Alva vilken tid på dygnet som helst iaf.
Idag så har jag och Johan köpt lite mer bebiskläder.
Så vi börjar känna oss riktigt förberedda.
Det är så mysigt att gå med Johan på kupolen och kika på bebiskläder.
LOVE!

Har haft förvärkar lite då och då under hela dagen

Nej nu ska jag fortsätta slappa i soffan med mina älsklingar.

C ya!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oh my god, oh my god, jag blir nervös nu ju!

imbra sa...

hallojj! Jag har plockat ihop babygym, amningskudde och lite bäbisleksaker om du vill ha? Kram

 
gästbok och besöksräknare