torsdag 16 oktober 2008

Svullen + äggvita

En bild på mina spruckna skor pga svullna fötter...

I morse så bar det iväg till Barnmorskan igen. vi var båda verkligen jättetrötta.
Barnmorskan tyckte jag såg mer svullen ut i ansiktet och ville ta ett urinprov på mig.
Det visade sig att jag hade äggvita i urinet och när jag vägde mig så hade jag gått upp i vikt.
Vägde 95,1 kg.
Suck!
Men mitt blodtryck var fortfarande bra så hon tyckte inte vi skulle börja oroa oss ännu.
Och bebisen mått var 36 och hade bra hjärtrytm.
Han är fortfarande inte fixerad men nu var huvudet bara ruckbart så hon sa att han var påväg ner i bäckenet.

Kan han inte bara ta och komma ut någon gång, det hade varit så skönt.
Johan ska ju jobba hela helgen och det kommer kännas drygt.
Usch för att vara högravid och inte ha sin älskling i närheten på 3 dygn :(

Hortis trodde han skulle komma ut igår men han hade tyvärr fel.
Vi var över där i några timmar och hälsade på igår.
Johan hjälpte han lite med staketbygget.
Jag lekte lite med Felix.

Idag har vi inga måsten, åååhhh vad skönt...

Fick en go kommentar i bloggen såg jag visst som gjorde mig glad.
"oj, du ser INTE ut som 31! =)"
Nej det gör jag nog inte för jag är ju 32 nu faktiskt, hahaha!
:)
Tack iaf...


3 kommentarer:

Hortis sa...

Menade ikväll, eller någon annan dag kl 23.00.
kram

Anonym sa...

ja, det är verkligen jättefrustrerande när det inte händer någonting! you wait and see ;)

ivaron sa...

Hejsan Sussi!
Sluttampen nu, gud så spännande. Är jätteavundsjuk på dig som ska få föda barn... Vill uppmuntra dig lite, min lilla Ivar var minsann inte alls fixerad då det satte igång, så han kan visst komma när som helst den lille krabaten. Lyckatill, snart ser vi nog bebisbilder här i bloggen.

 
gästbok och besöksräknare