lördag 18 oktober 2008

Bra dag...

Jahapp, då sitter man ensam framför tv:n igen och saknar Johan.
Men idag har jag iaf gjort något.

2 långpromenader blev det med Alva också...

Jag har satt upp agilitypinnar/slalom på gården så jag kan träna Alva.
Så nu ska jag äntligen börja träna henne lite mer.
Hon var jätteduktig idag vår lilla tjej.

Sen drog jag iväg till Hortis och vi spelade lite poker, snackade skit och käkade cheesedoodles.
Nice det.
Är så glad över att han är min vän och att vi har lyckats behålla våran vänskap i så många år.
Vi har varit vänner i 15 år nu ungefär.
Efter jag varit hos Hortis så tog jag en långpromenad med Alven.
Så nu sover hon så gott i soffan.

Lillkillen knölade mer än nånsin nyss.
Har haft förvärkar mer än vanligt dom här senaste 2 dagarna också.
Kanske, kanske är nåt på gång.
Man kan ju alltid hoppas.
Men då hoppas jag att dom riktiga värkarna börjar på dagen så att min älskling kan komma hem.
Saknar han så.

Nej nu blir det att fortsätta att göra ingenting framför tv:n

C ya!

1 kommentar:

Anonym sa...

det bästa tycker jag, är att när det väl gäller, så kan man bara ropa hem karlarna, så kommer dom på stört! det känns tryggt.

ja, om inte ungen kommer snart förlorar jag nog förståndet. man är gravid i 40 veckor av en anledning....

kram!

 
gästbok och besöksräknare