fredag 17 oktober 2008

Nehepp...

Igår åt jag både pepparkakor och annanas som det sägs ska sätta igång en förlossning.
Det funkade inte, hahaha!
Är inte så jätteförvånad faktiskt men jag försökte iaf.

Idag var Jenny i stan så vi tog våra hundar till hundgården.
Sen lunchade vi på kupolen.
Himla trevligt.
Fick lite barnängen produkter av henne också, hon är så snäll min kära Jenny.
LOVE!

Sen sa jag hejdå till älsklingen som drog iväg till jobbet igen.
3 dygn utan honom känns inge bra men sånt är livet.
Saknar han redan.

Kom nyss hem från att varit hem till Pontus.
Hans lägenhet var jättefin.
Lite rörigt fortfarande men han har ju nyss flyttat in.
Han är också världens snällaste, jag fick en digitalkamera av honom som han hade fått gratis iofs.
Men eftersom våran har precis börjat krångla en del så passade det perfekt.
Vill ju kunna knäppa kort på lillkillen när han kommer :)
Sen tog vi en promenad runt sportfältet.
Trevligt, trevligt, skönt att slippa gå själv.
Alva blev jätteglad, hon älskar ju Pontus.

Nu blir det tv:n som gäller för mig.

So long!

1 kommentar:

Jenny sa...

Det var så lite så! Vill bara unna mina nära och kära saker och ting! Och nu fick du ju lite produkter som kan vara till nytta om förhoppningsvis 1 vecka och tre dagar... eller tidigare! =) Allt för dig gumman! Love u!

 
gästbok och besöksräknare