söndag 26 oktober 2008

2 dagar kvar...

Nu är det 2 dagar kvar till utsatt datum.
Tänk om han kommer precis på dagen, det vore toppen.
För då är Johan hemma och alla mina syskon kommer upp på besök under deras höstlov med barnen.
Men jag går nog över tiden:(

Har sovit jättebra inatt, älsklingen har inte stört mig så det kändes bra att vakna i morse.
Så idag blir en bra dag känner jag :)

Vart lite förvirrad i morse bara eftersom vi gått över till vintertid, jag hade inte räknat med att mobilen skulle ha ställt om sig själv men det gjorde den så Alva sov tydligen jättelänge idag.
Duktiga tjej!
I morse var det skönt med en långpromenad med Alva när man kände sig så utvilad.

Nej snart ska jag väcka älsklingen.

C ya!

2 kommentarer:

Soya sa...

Skönt att du fick sova gumman,Kram

Soya sa...

reservblogg tills min vanlig kommer igång igen: http://soya.blogg.se/soya

Kram

 
gästbok och besöksräknare