torsdag 30 oktober 2008

Orättvist!

Mäter 114,5 cm runt magen nu

Såg igår på nätet att ett annat par i våran föräldra grupp fått en liten tjej.
Dom skulle ju inte ha förens i slutet av november.
Jag och Johan tittade på varandra och sa lite bittert, vad orättvist, samtidigt som vi är glada för deras skull såklart.

Har sovit bra inatt.
Värre är det för Johan, jag tror den här väntan tar mer på honom än mig.
I natt vid fyra tiden vart han jättedålig, fick kanon ont i magen.
Så jag masserade hans mage och sen rygg tills han blev att somna om.
Nu sover han och jag har precis kommit in efter en långpromenad med Alva.
Han får sova någon timme till så att han orkar med en förlossning idag han med, hahaha!
Önsketänkande, att vi skulle få åka in idag alltså.

Min kropp mår bra idag, är knappt svullen och jag kan andas normalt.
Så lillkillen, idag är en bra dag att komma ut på.
Tror inte han lyssnar dock.

Nu är vinterdäckproblemet löst iaf.
I morgon ska dom sättas på.
Vi köpte det bästa som fanns typ för jag vill inte köra med en liten bebis i vinter med halvbra däck.

Nej nu blir det mys i soffan med Alva.
Och ikväll blir det middag med tjejerna på Broken Dreams om inte bebisen vill nåt annat.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, detta väntlängteri!!! Man gör ju inget annat. :P

Skönt att du mår bra och hoppas det sätter igång snart.

Kram

Anonym sa...

Jag kan komma o skrämma honom :)
Har en bloggvän som gick över 14 dagar....hon sa att 9 månader var en piece of cake, men så fort BF var passerat så gick det så lååååååååångsamt! Förstår det....håller tummarna at du slipper gå lika länge!

Soya sa...

Våra vinterdäck åker på nu snart, Martin körde ut till gården för att sätta på vinterdäck på både våran och sin mammas bil. Är lite snö här nere med faktiskt, rätt mysigt :)

 
gästbok och besöksräknare