fredag 3 oktober 2008

stryptag...

När jag vaknade i morse kändes det som om någon stryper en.
Känns som ett tryck mot stryphuvudet hela tiden.
Lillkillen har valt att lägga sig så jag får typ ingen luft idag.
Förkylningen är typ över men idag mår jag inte så bra endå eftersom jag inte får någon luft.
Känner mig jättesvullen också.

Att bara klä sig idag tog en evighet eftersom jag inte får någon luft.
Suck!
Kom ut nu lilla bebis, det här är riktigt jobbigt nu.

Har hängt med Jenny en hel del idag.
Först släppte vi hundarna i hundgården sen fikade vi på kupolen.
Sen åkte vi och kikade på tapeter åt Jenny.

När jag kom hem var jag helt slut och sov tills Johan ringde och väckte mig.
Sov i några timmar.
Nu har jag huvudvärk och mår illa och kan inte andas.

KOM UT NU!!!

Nej nu ska jag styra upp mig och hämta Johan vid tåget.

C ya!

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare