söndag 19 oktober 2008

Duktiga jag...

Fina Alva

Efter att ha vaknat till liv och ägnat någon timme till att prata med syrran i telefonen så drog jag ner till Rusta för att köpa en agility tunnel.
Ska ju börja träna Alva lite bättre.

Sen drog jag iväg till hundgården för att roa Alva lite.
Vi hade tur för Alvas favorit schäfer Kim kom dit och dom lekte tills dom nästan inte orkade stå längre :)
Sen tog jag ett varv runt sportfältet för att få lite motion själv.
Men när jag kom tillbaka till bilen så såg den förjävlig ut.
Jag hade ställt bilen under ett träd med massor med fåglar som hade skitit ner hela bilen.
Alltså, det var inte lite dom hade skitit på den, man kunde nästan inte se ut genom rutorna.
Så det blev att tvätta bilen när jag kom hem.
Så nu är den handtvättad och ren.
Min plan var att tvätta fönstren idag eftersom det kan sätta igång en förlossning men det får jag ta i morgon, orkar inge mer idag.

Nu blir det mat och sen ska jag göra absolut ingenting, så skönt...

1 kommentar:

Soya sa...

Oj vad du står i :)k

 
gästbok och besöksräknare