torsdag 13 november 2008

1 ÅR

IDAG firar jag och Johan 1 år.
Hade helt glömt bort det i min trötthet i morse.

Känns lite trist att vi inte kan fira det.
Jag som älskar att trixa och fixa inför sånna här dagar.
Vi tänkte försöka att fira 1 årsdagen på lördag med lite go mat och godis:)
Men man kan ju inte planera någonting längre.

Att 1 år går så fort endå.
Nu tänker säkert många att det är lite märkligt att vi firar 1 år och nyss fått en bebis.
Men så fort kan det gå ibland.
När allt känns rätt så spelar det egentligen ingen roll om man varit tillsammans flera år eller bara några månader.
Efter vi varit ihop i 2 månader så visste vi att vi ville vara med varandra för alltid så därför valde vi att skaffa vårat kärleksbarn.

Jag älskar Johan, kommer alltid att älska honom.
Vill leva med honom resten av mitt liv.
Så enkelt kan det vara ibland.
LOVE!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till er!

Anonym sa...

Grattis!
Ja vet man så vet man :)

Aha, men jag trodde alla blev sydda med "osynliga" stygn nu för tiden. Iaf här nere verkar det som.

Jag vill gärna föda vaginalt med nästa barn om det går, min kropp skrek ju bara efter att få krysta sist, men jag fick ju inte eftersom jag inte var tillräckligt öppen. Det sög!

Jenny sa...

GRATTIS!!! Ja Johan var nog det bästa som kunde hända dig! En helt underbar kille till en helt underbar tjej! Och nu har ni Elias! Love u!

 
gästbok och besöksräknare