fredag 28 november 2008

Ont

JAG har ont i ryggen och nacken idag efter att ha haft Elias på bröstet halva natten.
Men han har inte skrikit särskilt mycke i natt faktiskt.
Jag hoppas allt det här håller på att vända nu.

Men han gör ju fortfarande så att jag inte får sova eftersom han knölar väldigt mycke när han ligger på mitt bröst.

Idag åker Johan till jobbet igen :(
Så nu får jag klara mig själv i 3 dygn, får se hur det går då...

Tog utmaningen av Stinas munbajs som går ut på att man ska lägga upp bilder på sig själv om man har haft dreads någon gång. Själv så har jag ju dreads och har haft det i 13 år...


5 kommentarer:

Anonym sa...

jää! :D
looking good ;)

tretton år det är ju skitlång tid, att du inte tröttnar! otroligt!

jag kan inte ha samma frisyr tre månader, haha!

kram

Anonym sa...

Ett tips: Lägg dig på sidan med Elias bredvid dig och amma honom så. Då kan du sova samtidigt som han snuttar. Det har funkat jättebra för mig, nu vaknar jag knappt när min dotter vill ha mat på nätterna.

Sussi sa...

Jag lägger mig på sidan ibland men på natten har han så svårt att ta bröstet, vet inte varför...

Anonym sa...

Ang, anonyma kommentaren: Jag har försökt men jag kan inte liggamma på sidan. Stella har jättesvårt att ta bröstet då.

Du är skitsnygg i dina dreads, har aldrig sett lika fina på nån tjej nån gång. Du sköter verkligen om dina och det syns. Du skrev innan att dina hårbottensproblem blev bättre efter du skaffat dreads, borde kanske bero på att man inte tvättar håret lika ofta och inte ha i massa hårprodukter kanske?
Hoppas det hjälper för mig.
Kram

Anonym sa...

Svar: Stolen dom sitter i kallas för Bumbo och är specialdesignat för små bebisars rumpa och rygg. Ska ge stöd åt mindre bebisar som inte kan sitta själva ännu. En totalt onödig grej egentligen men vi fick låna min systersons stol.

 
gästbok och besöksräknare