måndag 24 november 2008

Bebis till salu :)

INATT hade Elias i stort sett varit gratis om någon hade budat på honom.
Han har hållt mig vaken sen 2 i natt.
Jag väntar fortfarande på att han ska somna så jag får sova någon timme.

Nu när jag sitter framför datorn och kikar på honom när han ligger i sin säng så är han dock värd flera miljarder. Nej du, inga pengar i hela världen skulle kunna köpa honom av mig just nu.
MEN JAG VILL SOVA!!!!
Det här är ju rena tortyren.
Nu har Johan åkt till jobbet också fast eftersom jag alltid låter han få sova så tror jag inte han fattar hur jävla drygt det här är för mig...

Jag skulle kunna ge vad som helst för att få sova så pass länge så man vaknade av sig själv.
Kommer aldrig hända känns det som.

Saker jag vill allra mest just nu:

  • FÅ SOVA!
  • Få somna omslingrad Johan istället för att ha en skrikandes Elias på bröstet.
  • Få närhet från Johan, så som det är nu så blir det väldigt dåligt med det.
  • Få träna, jag mår skit av att bara få ta promenader, vill springa och slåss igen...
Nu låter det kanske som om jag är väldigt bitter på mitt liv men det är jag trots allt inte.
Jag älskar mitt liv med Johan, Elias och Alva.
Ibland känns prövningarna i mitt liv lite för mycke bara. Men bara jag får sova någon timme snart så är jag fit for fight igen...

Nu somnade visst Elias så nu blir det sängen för mig.

C ya!

3 kommentarer:

Jenny sa...

Självklart får man känna som du känner! Kroppen och psyket klarar inte hur mycket som helst! Även fast du älskar Elias över allt annat, så måste du få säga att det tar kål på dig! Annat skulle ju vara konstigt! Men du är stark och kommer att klara av det här galant! När den jobbigaste tiden är över så har du säkert glömt det mesta!

Puss puss! Love u!

Stolt Mamma sa...

Usch, jag vet precis hur det är!Man blir helt kass av att inte få sova.Känns som att kroppen bara vill stänga av och dö ungefär...=( Finns det ingen som kan komma och ta Elias några timmar på dagen, så du får sova en stund?Vet hur svårt det är att faktiskt kunna slappna av och sova när man väl får..men man MÅSTE tillslut be om hjälp.
Hoppas det löser sig!!Kram kram

Anonym sa...

Det är helt OK och helt normalt att känna så. Du är ingen sämre mamma för det, och du älskar inte din son mindre för det. Har själv känt så några ggr sen jag blev mamma. Brukar få dåligt samvete. Men sen läser man att i början så känner många så. Hoppas du kan få avlösning nån timme iaf så du får sova.

 
gästbok och besöksräknare