torsdag 20 november 2008

Nya rutiner...

FICK ett tips i bloggen igår om att vi skulle byta rutiner.
Så när Elias började grina vid 23 tiden fick Johan ta över honom efter att jag hade ammat klart honom såklart. Så jag tog Alvis och gick ut och gick med henne medans Johan tröstade.
När jag kom in igen så var Elias tyst.

Helt underbart!

Sen var Johan så snäll så jag fick gå och lägga mig.
Han var nog lite stolt också över att han lyckades få Elias tyst :)
Jag fick sova i 3 timmar iaf.
Sen ammade jag honom, fick han att sova igen kl 4, sen ville han ammas igen kl 5, somnade igen kl 6, sen väckte han mig igen kl 7:30, sen råkade jag somna när han låg på mitt bröst och vaknade av att jag hade sjukt ont i nacken kl 9:30.
La ner honom i sängen igen och sov i 30 minuter sen ville Alven ut.

Han grinade inte i natt, inte mycke iaf.
Och han bajsade flera gånger så nya rutiner och att vi börjat med Minifom igen har nog hjälpt.
En kombination av dom båda antar jag.
Hoppas det håller i sig och att han kommer sova längre än någon timme i streck på nätterna.
Han grinade iaf inte och DET är MYCKE BRA...

Snart ska vi åka till D-J.

Kram kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! Hoppas det håller i sig. Å som du skriver; bara dom inte grinar så är det lugnt. För när ens lilla älskling grinar är det värsta som finns.

Anonym sa...

Så skönt att höra, tänker på er ska du veta.

Du är utmanad :D
Kika i min blogg.
Kram

 
gästbok och besöksräknare