lördag 15 november 2008

Lite bättre...

IGÅR var Elias som en förbytt bebis.
Han var så lugn och nöjd så vi trodde nästan han hade feber.
Men det hade han inte.

Han var helt enkelt bara världens goaste kille.
Sov en hel del, snuttade lagom mycke och var vaken utan att gnälla nåt alls.
Sen så vaknade han kl 04:30.
Då vart det som vanligt, skulle tutta hur mycke som helst.
Han fick ont i magen och grät lite.
Tog väl mig ca 1 timme att få han att somna.
Men det är framsteg vill jag lova.

Jag känner mig jätteutvilad för i natt har jag verkligen fått sovit om man jämför med andra nätter.
Semper magdroppar verkar som om det funkar att ge honom.
En vän till mig kan tydligen spädbarnmassage och erbjöd sig igår att lära ut det till mig.
Tack T, du är bäst!
Så snart kommer vi nog att få en nöjd Elias hela dygnet runt :)

Det blir mycke bebis i bloggen nu förtiden har jag märkt...
Aaahhhh!
Jag har blivit en sån där skadad morsa som inte kan prata om nåt annat än sina barn, hahaha!
Nej riktigt så illa är det nog inte, hoppas inte det iaf.

JAG VILL KUNNA BÖRJA TRÄNA IGEN!!!!

Johan har äntligen kommit igån med sin träning, han är jätteduktig.
Det enda jag är duktig på är att pressa honom, hehe!
Man kan alltid göra en sit-up till älskling ;)

Träna hårt är det bästa jag vet, jag får sån kick av det.
Men så som det är nu så gör det ont i ärret bara jag nyser så jag får nog vänta några dagar/veckor till innan jag kan börja träna.

Igår var min älskade vän Jenny här med sin fina Pontii.
Alva vart sååå nöjd av att få ha sin bästa vän på besök.

Idag kommer mamsen över, hon har sytt en bärskjal åt mig och sen så ska hon komma över med min gamla cykel.
Vår cykel snodde dom ju sist Johan använde den :(

Nej nu ska jag nog väcka min helt underbara pojkvän som är pappa till mitt barn *ler stolt*

LOVE!


Elias sover gott i Johans famn...


Alva sover på soffan...


1 kommentar:

Anonym sa...

Gud så skönt att höra!
Måste va en lättnad att det hjälper.
Försökte kommentera innan med mobilen när jag wappade, men det går inte på blogger tydligen :(

 
gästbok och besöksräknare