tisdag 11 november 2008

FÖRST...

FÖRST vill jag tacka alla som kommenterat min blogg den senaste tiden.
Har inte hunnit svara tillbaka men jag tror att ni förstår att min högsta prio just nu inte är bloggen.
:)

Elias vill inte sova mellan 01:00-06:00 ungefär.
Han bara skriker och skriker.
Det spelar ingen roll vad man gör, vi har provat allt.
Han blir aldrig nöjd :(

Så igår natt var det Johan som tog det största lasset.
Jag kunde inte heller sova men det var Johan som bar omkring honom.
Han är så go med våran son.
Älskar han så....

PUSS!

Inatt så tog jag hand om våran pojk helt själv.
Jag var inte så trött så jag tyckte Johan kunde sova.
Jag la mig i sängen vid 05:30 ungefär.

Idag hade vi vårat första möte med BVC.
Dom kom på hembesök och hon/Barbro var jättetrevlig och bra.
Hon tror Elias har ont i magen om nätterna så nu har vi köpt Minifom som kanske kommer hjälpa. Men vi får nog räkna med ett gäng sömnlösa nätter med våran älsklingspojk.
Pratade med grannen idag och han sa att han inte vaknade för nånting så för hans del gjorde det inget att han grät på nätterna.
Skönt att man inte stör grannarna allt för mycke iaf.
Det är ju inget man kan göra nåt åt liksom.

Nu lagar min älskling jättegod mat åt mig.
Han är så underbar, tänka att han blev min.
Happy happy!


Han är en mästare på att göra roliga miner våran son...


3 kommentarer:

Stolt Mamma sa...

Uuusch stackars Elias och stackars er! Oliver hade kolik i tre månader från det att han var 2 veckor. Det som hjälpte oss var att ge minifom, men kom ihåg att ge innan varje mål, nätterna oxå, annars hjälper det inte..
Hoppas det löser sig!

Anonym sa...

Uscha vad jobbigt, både för han och er =/ Men samtidigt skönt att detta sker nu när han kanske inte väger som en blyklump, så ni faktiskt orkar bära runt på honom. Skönt också att ni turas om att ta honom på nätterna. Hoppas det blir bättre, så ni kan sova gott allihop.

Anonym sa...

Åh så mysig han ser ut. Älskar bilden på honom och pappa. Gud vad jag längtar, 12 dagar över tiden nu. Det kommer ingen bebis!
Hoppas det blir bättre på nätterna för er!

 
gästbok och besöksräknare