söndag 2 november 2008

Deppdag

Känner mig deppig idag.
Har sovit dåligt, har haft sammandragningar hela natten men lillkillen vägrar ju komma ut.
Det gör en inte direkt på toppenhumör.
Sen när jag sovit dålig är jag som vanligt mycke mer svullen än vanligt.
Hade jätteont i händerna och kunde inte knyta dom i morse.
Jaja...

I morse tog jag med mig min nya kamera på min och Alvas morgonpromenad.
Snacka om att bilderna blir bra mycke finare med en systemkamera.
Nu måste jag bara lära mig den också.


Gårdagen i D-J var jättemysig.
Vi var till graven och tände ljus.
Åt pizza och snackade en massa skit med Johans bästa vän och hans tjej.
Johans mamma bjöd på pizzan, nice det, hon är så go.
I bilen påväg hem hade jag jättemycke sammandragningar.
Förvärkarna eller vad det nu är känns annorlunda nu.
Men som jag skrev förut, bebisen vägrar komma ut.
:(

Snart ska vi äta köttfärslimpa som Johan håller på att göra i ordning.
DET blir gott det.

Sen vill nog jag ut i det härliga vädret.
Det är ju underbart ute med strålande sol och en massa snö.

Kram kram!


Bus Alva ska ju självklart förstöra motivet som jag knäppte kort på, haha!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, det blir lätt så. Jag vet hur det känns, det är bara att kämpa på. Snart smäller det, och verkligen s n a r t. Man tror aldrig att det kommer ske, men det gör det. Nio dagar över för mig vettu ;)

Tack, och lycka till nu! Jag håller alla tummar för att det ska gå bra!

Jenny sa...

Vilket superfint kort på Alven! She is lovley!!! Blir så avis på din ny kamera! Puss på er!

Soya sa...

Åhh har du ny kamera...
Vad för nån?
Kram

 
gästbok och besöksräknare