söndag 23 november 2008

Finbesök :)

IGÅR kom min kära vän Alex på besök.
Det var jättekul, synd att hon bor så långt bort så vi inte kan träffas så ofta.


Fina Alex med fina Elias...

Johan spelade poker hela dagen/kvällen så jag fick sysselsätta mig själv.
Elias sov typ hela dagen så det var rätt lugnt.
Men man borde väl ha anat att han laddade inför en skrikande natt.
Johan försökte hjälpa till så gott han kunde men det slutade med att sova på mammas bröst var det enda som dög.
Så där sov han till 8:30 i morse.
Nu kan han minsann sova i sin egen säng utan problem.
Suck!
Så det blev varken mycke eller bra sömn för mig inatt.

Pratade med Lotta, en tjej som jobbar på Djurmagazinet idag.
Hon är jätteduktig med sina hundar så jag frågade henne om lite hjälp.
Hon tipsade mig om två personer som kanske skulle kunna hjälpa oss.
För jag tror att vi kan behöva någon som ser hela situationen ur ett annat perspektiv än vad vi gör. Det är ju liksom lite svårt att vara självkritisk och se sina egna brister.
Någon av dom två ska jag definitivt höra av mig till.

Idag åker syrran och morsan till Egypten, är inte ett dugg avundsjuk :(

Jajustja, igår kom ett blombud hem till mig.
Det var blommor från gubbarna på jobbet, vad gulliga dom är.
LOVE!


Peace!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: Ang mjälleksemet så har jag faktiskt tänkt på dreads mer och mer. Just också för att jag inte orkar, har tid eller lust att pilla med håret speciellt mycket. Att "baka in" utväxta hårtestaren gång i månaden eller nått är lagom jobbigt :P

Vill ha lika fina och rätt smala som dina fast svarta. Du kan väl säga ett pris så sparar ja ihop både hår och pengar tills i vår eller nått?

KRAMKALAS

Anonym sa...

Ja just ja..
Har du msn?
Kujnde ju va kul att snacka lite mer om du vill.

Kram

 
gästbok och besöksräknare