tisdag 18 november 2008

Ballader

JAG börjar bli en mästare på ballader nu för tiden.
I natt höll jag en konsert med Whitney Houston, Eric Clapton, Roxett, Beatels och sist men inte minst så avslutade vi med låten Amazing Grace :)
Sen somnade min älskling in.
I natt skrek han bara i ca 1 1/2 timme men höll mig vaken i mer än 3 timmar tror jag.
Livet är underbart!
:)

Måste bara skriva att min bärsjal som mamma sydde åt mig är suverän.
Nu är det inga problem med att dra ut med alven på morgonen.
jag snor runt sjalen som man ska, knölar in Elias, drar på mig en av Johans tröjor och drar ut.
Mycke smidigare än att dra med sig vagnen och nu kan jag ju gå i skogen igen.
Skitbra helt enkelt.

Jahapp, jag som hade tänkt att sova lite nu, då vaknade Elias så klart.

Får nog sova i mitt nästa liv tror jag.

Längtar tills ikväll för då kommer Johan hem igen.
Saknar han så.

Det går inte att bli mycke finare än så här, älskar han...

Puss puss!

1 kommentar:

Daniel sa...

Kan riktigt höra mej eran ballad konsert! :)

 
gästbok och besöksräknare