söndag 16 november 2008

Tyst som musen...

INATT grät inte Elias en enda gång.
Fast han var bra krånglig endå.
Han ville inte sova i sin bädd utan det vara bara mitt bröst som gällde.
Man sover inte så bra själv då direkt.

Jag försökte lägga honom säkert 6 ggr från kl 05:15- 07:30 men han vägrade.
Han vaknade varje gång.
Till sist började jag att stortjuta av utmattning, ibland känns allt så hopplöst.
Då somnade lillskrutten och kunde sova i sin bädd.
Jag fick sova från 08:00-13.00, helt otroligt...

Men nu har jag huvudvärk istället, aldrig är det bra :)

Gårdagen vart mysig med fint väder, besök av mamsen, en härlig långpromenad, god mat och godis framför tv:n på kvällen.



I morgon börjar Johan jobba, så då blir man själv i 1 1/2 dygn men det går nog bra.
Mamma finns ju alltid till hands om det skulle vara nåt.

Hela familjen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Så skönt att höra även om du inte fick sova så mycket själv.

Kram

 
gästbok och besöksräknare