söndag 30 november 2008

Hur?


HUR hinner ni som har småbarn med allting?
Jag läser om hur ni julpyntar och bakar och fixar.
Själv så har jag försökt fått upp julstjärnan hela dagen och nu äntligen har den kommit upp.
Att ett sånt litet projekt ska ta sån tid.
Elias och Alva har jobbat emot mig lite idag.
sen så gick en propp såklart när jag höll på att fixa med allt :)
Suck!

Längtar tills i morgon, tre dygn utan Johan har varit jobbigt faktiskt för Elias har varit vaken mycke mer nu när han sover bättre på nätterna så jag hinner inte göra någonting.
Sen så har jag fått jätteont i blygbenet nu när jag sover på sidan och ammar Elias.
Så jag har inte kunnat gått några långa promenader med Alva så hon har varit jätte ostimulerad och dryg :(
Skönt att Johan kommer i morgon så han kan dra ut och springa med henne.
Saknar dig älskling!
Jättemycket...

Puss!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har hunnit pynta när Martin varit hemma så det är inte så konstigt du inte har hunnit med mer om Johan jobbar borta.

Hur långt måste håret vara innan vi kan göra dreads?

Jag körde in till BB för Martin har inget körkort.
Kram

Anonym sa...

Glömde säga att du kan ladda ner cs4 trial gratis i 30 dagar och försöka hitta en aktiveringskod så man får fullverisonen.

Kram

Anonym sa...

Såg kommentaren hos mig, å sen att du frågar även här. Vissa dagar hinner man mer.. och vissa dagar hinner man absolut ingenting. Vissa dagar hinner man knappt gå på toa, eller få i sig nå snabbt å äta till middag. Men sen händer det mkt här när vi är två hemma, så en kan se efter sonen å hålla koll på honom. Så det är inte alls konstigt om du inte hinner såå mkt under dagarna. Men det handlar nog mkt om att lära sig hur man ska lägga upp saker för att hinna under dagarna. Å det kommer du lära dig. Jag har inte riktigt lärt mig det än, hahah. Men sen är det kanske lite mer självklart om du passar på å vilar medans Elias gör det, med tanke på att ni inte fått sova så mkt hittills som föräldrar =/ Å då blir det juh åxå mindre gjort. Så känn absolut ingen press. Passa ist på att fixa och dona nu när gubben din kommer hem så ni kan hjälpas åt å du kan få lite avlastning å få pyssla med annat ifred.

 
gästbok och besöksräknare